Fokking lekker

Project

Expertise

  • (Branding)
  • (Creative)
  • (Campaign)
  • (Activation)
  • (Content Production)

(Opdracht)

Fokking Lekker is een nieuwe snacksaus met een uitgesproken karakter. De receptuur en merknaam lagen al vast – aan ons de taak om het merk tot leven te brengen met een opvallende positionering, activering en visuele identiteit.

We ontwikkelden een positionering die past bij de rauwe, no-nonsense uitstraling van het merk: uitgesproken, herkenbaar en Fokking eigenwijs.

Samen met de klant doken we in wat Fokking Lekker moest zijn: meer dan een saus, een smaakvol merk met roots in snackcultuur en een brutale uitstraling. In samenwerking met NiceAtNoon ontwikkelden we een herkenbare merkidentiteit die overal terugkomt: van het logo tot de frietkar.

Voor de eerste activatie bouwden we die frietkar volledig om in de stijl van Fokking Lekker inclusief branding tot in de kleinste details. Tegelijkertijd ging ons contentteam op pad: ze lieten mensen proeven, zochten de interactie op en legden alles vast in scherpe, energieke content.

Binnenkort volgt de officiële lancering en komt alle content online. Houd de socials in de gaten (dat wordt Fokking Lekker ;-)).

Foto: Leroy Beesemer
Branding: NiceAtNoon (niceatnoon.nl)

Ready to upgrade your brand experience?

Hit us up!